ensaladillarussa

19.10.06

De cul...

Només falten 4 setmanes per conèixer el Linus (el nostre primer fill), i...

...doncs sí, resulta que el Linus ve de cul (de natges per ser més professionals) i demà pel matí intenten girar-lo realitzant una maniobra anomenada "Versió externa". De fet no és res més que intentar agafar-li el cap i el cul per fora i forçar-lo a que giri.

Tot aquest tema actualment em te una mica "jinyada" la veritat, però tot sigui per intentar eviatar una cesarea.

A més ara m'han donat la baixa i tinc moooooolt temps per pensar, tot i que no paro de fer coses. A part, com que la panxa pesa, vaig molt a poc a poc i amb molta calma, per intentar no cansar-me (cosa que no aconsegueixo casi mai ja que normalment acabo el dia rebentada).

Aquesta de sota soc jo actualment (més que res perquè quedi constància de l'estat de la panxa):

Res més per avui...

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

que maca està la magda amb la panxeta i la cara de felicitat

1:59 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home