ensaladillarussa

20.10.06

No ha pogut ser...

Doncs això, que al Linus no li ha donat la gana de girar-se. Ha dit: "d'aquí no em mou ningú..." i no hi ha hagut res a fer. La doctora ha acabat suant i jo tinc la panxa tota esgarrapada, o sigui que ho hem intantat, però no ha pogut ser....mala sort.

El dia 9 de novembre ja tindrem el Linus amb nosaltres i, a no se que es giri a última hora...serà una cesàrea.

FALTA MOOOOLT POC!!!!

Jo seguiré fent els meus exercicis per a aveure si li sona la flauta i decideix girar-se.
Ens han dit que ja pesa 3,2 kg ... tot un toro.

Ja us aniré explicant més coses.

Salut i alegria!

1 Comments:

Blogger Bellevue - The group said...

9 de novembre? Ja està apuntat. Està bé això de saber quan neixen els nens. ..

1:04 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home