ensaladillarussa

26.10.06

Moxibustión II

Hola a tots,

Gracies pels comentaris...la veritat és que fa gràcia rebre'ls.

FALTEN 2 SETMANES!!!

Sobre el tema de la moxibustión, ahir vam anar a la maternitat i ens van explicar com s'havia de fer. També ens van donar una espècie de puro amb una olor com de porro (la moxa o la artemisa que és la planta en qüestió) perquè poguem practicar-ho a casa. Avui començarem les sessions de moxa....
A la maternitat ens han recomanat que ho fem fins el dia 9 (data prevista de la cesarea), perquè mai se sap.
Es veu que te un percentantge d'èxit d'un 30%, i d'un 40% si ets xina (que no és el cas) perquè si t'ho creus doncs sempre tens més opcions de que surti bé. Molt científic el tema...

Tot i que el padrí i la Itzi recomanen que el deixem tranquil...el fet és que ho intentarem (no sabem quan aguantarem), però creure-hi, creure-hi....doncs no se...una mica si però no molt, (més aviat estem entre el 30%)

Salut i alegria!

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Clar que si trio. Si no és perjudicial per vosaltres dos, no hi perdeu res intenta-t'ho. Ara em llegiré el link que vau enviar perquè he flipat una mica amb això del puru....

Molts sort super moxis!!

11:05 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Jo crec que pot funcionar i vindré a veure el puro aquest de turno (30% és un percentatge a tenir en compte).

Té la seva lògica el tema. O sigui apropes un tronquet en combustió a pocs milímetres de la pell on hi ha el nano a capgirar... doncs és lògic que algo noti no? i jo si estic clapant i noto una cosa calenta que s'em acosta molt m'aparto! és instint animal!!!

bueno que estic molt encuriosit amb aquest tema i us envio tot el meu bon karma perquè funcioni. oooooooooooooooooooooooooom!

ens veiem,

uri

11:45 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Home, Linus tio, això d'acostumar-se ja des de petit al vici dels puros amb olor de porro queda molt malament. Ja sabia que la edat d'inici a les drogues anava baixant, però no tant!

Que no t'atontis gaire amb el fum, vet aqui. I sàpigues que als bressols no hi ha cendrers.

2:08 p. m.  
Blogger Txell said...

Sembla ser que en Linus vol sortir ja rodejat de fum!!!!
Seria perfecte que aquest 30% es complís pq tinguessiu un part natural tal i com voliau!! però sino .... que surti asegut!!! Ja tindrà temps d'estar de peu!!!

Besitos massaluquenses.

4:17 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home