ensaladillarussa

29.10.06

Això de la Moxibustión...

Hola que tal?

Ja se que esteu impacients per tenir noticies relacionades amb el tractament revolucionari i pioner que estem seguint per evitar la cesarea. A baix teniu unes proves gràfiques de la última sessió de Moxibustión ...si...si!!...ho esteu veient bé, el churrillo humeante s'ha d'aplicar a prop del dit petit del peu, 15 minuts aproximadament a cada peu, un cop al dia. De moment no hi ha novetats, de fet en part és més una qüestió de fe que una altre cosa. Però continuarem intentant-ho.

Voldríem també fer un sondeig sobre canviar el nom de la criatura, aprofitant que segurament naixerà de cesarea. Què tal que es digui Cesareo?. Us mola?

Bé, fins la propera.


8 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hostia que bo!
Jo que m'imaginava que aquest puro o te'l tenies que ensumar tu Magda o possar-lo a prop de la pantxa i ara resulta que s'ha de ficar al dit petit del peu (!!!)
Com tu dius, aixo si que deu ser questio de fe xina. Jo ho deixaria estar ara que ja ho heu fet un cop i em dedicaria a dormir i jeure que es precissament lo que no podreu fer a la que el Linus sorti d'aqui no res.
Bona sort pre-papas!

enric

10:13 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Eiiiiiiiiiii!!!

Esteu fent un blog molt tècnic i revolucionari eh? ;)

Jo segueixo apostant per la moxi... aquestes coses s'em fan molt difícils d'entendre però precisament per això em costa de rebutjar-les obertament. No tinc arguments per cap banda i com que de sobte resulta que, en alguns casos funciona, pues endavant amb la medicina tradicional!!!!

Ens veiem,

uri

9:23 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola macos,

fe, fe, ! Lo de la moxi anirá molt be!

Si us plau no li poseu cesareooo ! Poseuli Biel ?? ;)

11:40 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Llevo dos meses intentando hacer una L con punto de cruz y casi lo había conseguido, ni se os ocurra lo de Cesáreo, que ya no me da tiempo.
Un poco de paciencia con el puro, que el Linus necesita su tiempo para entender que o se da la vuelta o va a estar oliendo eso hasta el día que nazca.
Bueno, un beso moooolt gros y seguid informando.

11:47 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

A que és divertit això, Linus? Suposo que ja t'adones que el que li fan al dit del peu de ta mare té a veure amb els moviments de la capsa que ara t'aguanta. Però tú fes el que et convingui. Si no et convenç, doncs et quedes assentat, que ja et vindran a traure, a dins no t'hi quedaràs pas. D'okupa ja tindràs temps de ser-ho. Que sí, doncs dones un tomet, que tampoc costa tant, i enfoques la sortida natural.
Tranquil, que amb lo de Cesareo em sembla que no s'atreviran. Ara, una mica merescut ho tindries, per tontorron.

2:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Si surt amb els gens Aliana pujats de to, serà capaç d'apagar el canuto amb la pudor dels peus.
Si sou tant xulillos de posar-li Cesáreo si la cosa va per cesàrea, suposo que quan això de la moxibustió fagi efecte, li posareu Moxibusteo, oi?
Alegria i salut!

8:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Doncs a mi Cesáreo m'agrada.....
Aneu amb compte que el Linus no surti amb els ulls de "xinu" amb tanta fe xina amunt i avall!!

1:57 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Jo amb el tema del moxibustion estic flipant "mogollón". I encara més que es posi al peu. Quin puntazo. I lo del nom, jo ja m'he acostumat a dir-li Linus, però Cesareo no el trobo malament. Jo crec que porta nou mesos sentint el nom de Linus, potser després Cesareo no el reconeix com a propi ;-). Un petó.

7:53 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home