ensaladillarussa

6.11.06

"Síndrome del nido"

Hola a tots,

Es veu que hi ha un Síndrome que t'agafa just abans d'augmentar la família que s'anomena "Síndrome del nido". No sabíem que existia però pel que diuen t'agafa com una dèria per tenir-ho tot super net i a punt abans de que arribi la criatura.

Jo pensava que a mi (magda) no m'agafaria mai, perquè de la familia jo no soc precisament la més endreçada, ni la més netejadora, més aviat ho és el meu "pollastre" (com diu el Monegal).
Doncs resulta que m'està agafant una mica de "Síndrome"(la mica és literal) ... fins i tot m'he posat a planxar!!!! molt fort en mi. Tot i que, evidentment, al "pollastre" li ha agafat més fort...

És curiós tot això...

Salut, nervis i alegria!

5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Doncs si no et fa res, o tu o el teu pollastre, podrieu passar per casa meva, i expressar el vostre "sindrome del nido" deixant-la ben neta.... Doncs si que fa coses rares el fet d'estar esperant un fill.

Un petonàs... QUEDEN 3 DIES!!!!!
AHHHHHHHHHH

10:28 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

ja veus ,si al final nomes m'haure de quedar embarassada per tindre ganes de netejar la casa ! quin xollo!

11:32 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

¿síndrome del nido? o síndrome de quenerviosyanoseniquehacerparaquelaesperaseamascorta.

Ya queda poquíiiiiisimo, ¿seguís con la moxi? ¿hubieras notado si se hubiese dado la vuelta? supongo que si. Qué cabezota va a ser.... no se a quién habrá salido....

Bueno, un beso mooolt fort a los tres.

3:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ajà!

em té molt intrigat això del sindrome del nido. Imagina't tu que investigant investigant acabes descobrint el mecanisme hormonal que lliga embaràs amb ganes d'endreçar. Increïble!!

Fots unes pastilletes amb el còctel en qüestió i et forres... que el crio no vol endreçar l'habitació-> pastilla al cantu! que la casa està molt bruta i et fa pal endreçar->pastilla al cantu i en mitja hora tot llest!

Fantàstic! ara jo ho posaria dissimuladament en el tè de la meva companya i encara millor! ;)

3:48 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Tothom mobilitzat pel senyoret. Res, que t'ho trobaràs tot net i polit, i que a veure si ho agraeixes. Ja ets el rei del mambo abans de néixer. T'han trucat per a negociar el tripartit aquests dies? A mi no, i a la majoria de gent tampoc. S'ho fan uns quants, Linus. Ens ho fan uns quants. A veure si les noves generacions sou més directes, senzills, sincers, solidaris, constructius, normals, ... és a dir, més bones persones.

Ja deus de tindre ganes de sortir.

6:12 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home