ensaladillarussa

8.11.06

Jornada de reflexió...

Doncs si, ja hi som...ja han passat els nou mesos...

Avui tinc ganes d'estar tranquila, de pensar en tot aquest temps en que he tingut el Linus a la panxa, en com ha anat creixent, en com ens hem anat coneixent, en com m'he anat sentint, en com ens hem anat comunicant, i en com m'he d'anar despedint per tornar-nos a retrobar demà d'una altra manera.

Ara vist des d'aquí ha passat prou ràpid...tot i que els primers mesos passaven leeeeeents, molt lents, perque no es notava res de res.

Em venen al cap moltes paraules soltes...:

amor, confiança, carinyo, família, ho sabrem fer?, felicitat, serenitat, nervis, AMOR, eufòria constant, somriure, complicitat, comunicació, paraules, un nou camí, il·lusió, abraçada, amor, emoció, moltes ganes, llum, a m o r, por, petons, créixer, força, salut, un gran viatge, comprensió, alegria, aprenentatge, nova vida, amor, tendresa, lluita, la música, treball, jugar, ...

Moltes gràcies a tothom per acompanyar-nos i ajudar-nos en aquest camí tant alucinant...us esperem (si voleu) a l'hospital o a casa....que el Linus em diu que us vol conèixer a tots!!!

Avui, no se perquè (bé, de fet sí se el perquè), estic més sensible de lo normal...

Realment ha quedat una mica cursi...però és el que hi ha...

Salut i alegria!

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hola guapos!!!!!

Muchas gracias a vosotros por haberlo compartido con todos!!! Hoy va a ser un día muuuuy largo, pero tendrá su premio mañana, ojalá pudiese ir a veros.

Muucha calma, muchos besos y mucha felicidad!!!!!!

(Estoy superemocionada, se nota????)

10:19 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Reflexiona, Linus, però no et sulfuris, no et "jinyis", que dieu la gent moderna, no t'atabalis, no t'afuis, no t'embalis, no t'acaramullis. Però reflexiona. Demà, unes mans amb uns dits llargs d'un senyors vestits de marcianos miraran de traure't d'aquest món feliç on estàs i et depositaran oficialment en aquest altre, ja molt ple de gent, però on seras molt ben vingut, on t'ajudarà molta gent, i on aniras veient que això d'ajudar-se és la millor manera de fer que tots dos mons s'assemblin. Tranquil xaval, ja ho tens molt aprop.

Demà ens veiem.

1:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

uoooooooooooooooo!

quin post! aquí ja es veu com ha començat "the final countdown"! em sembla que grabaré el post por ahí per algún dia poder-te fer la punyeta, jejeje...

bueno xiquets, en breu ens deixeu a la Carol i a mi en pseudo-minoria (snif!) les apostes es van complint... qui era el següent?

per cert, que ja us aniré trucant al mòbil per veure com està la cosa (a partir de la nit) però si no voleu que us donem massa la tabarra el desconecteu i aire! Ja tinc ganes de passar-me per maternitat a veure el jeto que tindreu tots 3 (costa decidir quin pot impactar més!).

Bromes a part, que vagi tot mooooooooooooooooooooooooooooooooooolt bé!

un petó ben gran,

uri

3:38 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Eiiii!!!!
Que ja està!!!!
Ja m'han dit que té tots els dits i orelles que calen i que esteu bé tots dos.
Felicitats!
Tinc ganes de veure-us a tos plegats!!!!


Roger

2:44 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home