ensaladillarussa

20.11.06

A pinyón!!

Hola a tots!!

Primer de tot, gràcies a tots pels comentaris...ja hem dit alguna vegada que fa molta gràcia rebre'ls.
També ens ha fet il·lusió que vingueu a veure'ns a casa...

Ufff...ja torna a tenir gana...

Us volíem ensenyar més fotos, concretament una en la que fa una de les cares que ens fa més gràcia...La cara és diu: "Boca de pinyó" i es pot passar 2 o 3 minuts sense canviar-la, normalment pels matins. De gran serà un xiulador.

L'altre dia vam anar al pediatre, la primera visita. Després de pixar-se a la cara del pediatre, aquest ens va dir que el Linus estava perfecte.

Aquesta setmana estic sola ante el peligro...el Brian ha començat a treballar i tot i que tinc ajuda de mares i sogres, costa una miqueta més.

Us enviem algunes fotillos més perquè no us queixeu...:





Apa!! Salut i alegria!!

9 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ei, Jo ja pensava que això del Linus us tenia massa ocupats per escriure al Blog....
M'encanta el careto xiulador! Molts ànims Magda, ara que estàs "sola ante el peligro".
Au, fins aviat.

8:21 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei, magda !!

Que guapo està !! Espero poder passar aviat per casa vostre a veure-us les cares.

Molts petons,

8:06 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Està guapíssim a la foto!
A veure quan li presentem la Farida.

Tu estàs bé del tot, oi?
Roger

7:17 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ostres, llegint aquest blog m'agafen ganes de ser mare... que ja tocaria, ja ho sé, però xxxxxxxxxxt!

Carol.

9:13 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Definitivament el que pasa a en Linus es que com té pares submarinistes ha decidit començar a aprendre a respirar com los peixos ..... per tant .... aneu mirant-li el coll .... que lo pròxim són les branquies!!!!

Mil besitos a tots

Txell

4:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

VOLEM MES FOTOS !!!!

12:10 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Em queda bé el Linus als braços, li tindré que dir a la Silvia que la vegi per veure si li entren les ganes com a mi ;-). Un petonàs molt gran.
PD.:A mi a l'estudi em diuen el gilguerín, ja li enssenyaré jo a xiular.

1:36 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Em sembla, Linus, que avui em despedeixo. M'agradava parlar amb tu quan encara t'estaves pensant entrar o no en aquest món i els teus pares feien un munt de coses rares per a que hi arribessis en les millors condicions, ja els hi pots agraïr algu dia. Tothom troba, i jo també, que t'hi has adaptat prou bé a aquesta nova situació. Ara, doncs, toca continuar "a piñon", i pensa que l'adaptació dura tota una vida. Ja ens anirem veient.

I digue'ls-hi als pares que entre peli i peli, ara que els hi dones poca feina, a veure si actualitzen el blog. A la gent li agrada sapiguer si saps fer més coses que xiular.

4:38 p. m.  
Blogger ariadna said...

jo crec que està assajant per fer petons... que guapo que ets Linus! practica, practica!!

6:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home