ensaladillarussa

15.1.07

segon aniversari

Hola a tots,

Al posar el títol m'he adonat que fa més d'un mes que no actualitzem el blog....i això no te perdó.
Demanem disculpes a la gent que encara ens visita....

Doncs això que el Linus ja te dos mesos..."no está mal"! La veritat és que el temps passa volant!.

Dir-vos que ja comença a somriure, cosa que ens fa molta gracia.

Ha passat amb matrícula d'honor la prova de cap d'any, ja que ens va deixar sopar tranquilament sense plorar ni una mica. Creiem que serà un tio bastant sociable ja que sempre que sortim porai es porta molt bé, ens deixa dinar o sopar amb tranquilitat i no fa cap drama...és un crac.

A l'últim comentari del blog us parlava del munyidor...doncs ja el tinc!! realment quan el faig servir em sento una mica vaca...i casi casi que em surt dir: Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Us el presento:
El tema és que encara no em surt molta llet i veig casi impossible tenir un stock suficient per quan comenci a treballar. El que passa és que el peditra m'ha dit que em relaxi i que si cal li començarem a donar papilles una mica abans...ja veurem...de moment jo em vaig munyint i congelant la llet.

Us poso més fotos perquè no us queixeu. Aquesta de sota te com a títol: "Punyos fuera" (com el Mazinger Z)


Intentaré actualitzar més sovint el blog...si més no a posar més fotos.

Salut i alegria!!

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Cada cop li veig més cara de Brian a aquest nen.....
No cal que us digui que està guapíiiissim.
Poncia

5:03 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

gracies pel piropo!

8:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Quins ullassos!!!

jo necessito que feu un post descriptiu dels nous horaris familiars que seguiu perquè arribo a casa i mai sé si és bona hora per trucar o no...

a veure quan em passo! ens veiem,

uri

9:03 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Mira, Linus, he decidit tornar. Sense massa convicció, la veritat. Tu has afegit dos mesos a la teva vida i tots nosaltres també, què vols que et digui. Saps per què? Ja que quan ens hem vist no em fas ni p.cas, ara que t'han retratat somrient (suposo que no és obra del photoshop), doncs tens la sensació de que ja comences a reconèixer formalment que aquest món tampoc és tant fotut, i aquest sí que és un gran pas.

Segueix tant despert i tant content , que hi ha moltes coses a aprendre i a agraïr (i no t'acabis tot l'stock de llet, també has d'aprendre a estalviar).

7:46 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Em costa molt dir aquestes paraules: LA PONCIA TÉ RAÖ!!!
Aquest xiquet es un Brian en potència.
Es agradable veurel de nou!!
Besitos

Tal com li vaig prometre a la poncia, poso l'adreça del meu blog, tot i que últimament no l'actualitzo per falta de temps!!!

www.un-carxot.blogspot.com

8:22 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Quin detall Txell!!

En el fons m'estimes....

Linus, quan puguis entendre aquestes paraules fes-me cas, a la Txell no te la creguis MAI.

10:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home